Saturday, August 11, 2012

KALAU AWAK NAK TAHU?


saya banyak kekurangan,saya tak sempurna, hope awak boleh beri saya masa,tapi saya cuba nak berubah,cuba istiqamah sehingga awak jumpa saya dan jadikan saya isteri yang sah :') saya nak berkat Allah dalam saya bercinta, saya nak redha Allah dalam saya berkasih sayang.saya sayangkan ma dan abah saya,saya sayangkan agama saya islam, dan saya takut akan Allah.biarlah awak atau sesiapa pun fikir saya ni sombong.
 insyaallah kalau dah sampai masa nya nanti,kalau awak rasa saya ni layak untuk jadi ibu pada anak-anak awak dan isteri untuk awak, dan bila mana awak dah sedia dan layak untuk jadi imam saya, datang la berjumpa dengan waris keluarga saya, kalau ibu dan ayah saya redha,keluarga awak pun redha dan Allah juga redha dengan hubungan ini dan mereka juga bersetuju,saya pun akan turut setuju :')sebab jodoh itu rahsia Allah,dia mengetahui apa yang didepan dan dibelakang kita,dan saya percaya yang ajal maut,rezeki dan jodoh Allah sudah catatkan, jadi stay cool  and chill~~

tulang rusuk adam tak akan pernah tertukar milik nya bagi hawa (n_n) seringkali saya lihat orang disekeliling saya,berkawan dengan orang lain,bercinta dengan orang lain dan berkahwin dengan orang lain.semua nya kerana Jodoh itu rahsia Allah. bak kata orang suka tak bererti bercinta dan kalau bercinta tak semestinya ada jodoh, dah kalau ada jodoh tak akan kemana juga.sebab kalau takdir Allah tentukan yang dia bukan milik kita,selama mana kita bersama nya, sejujur atau seikhlas mana kita menerima nya,dia tetap juga bukan milik kita. Tapi kalau Allah tetapkan yang dia milik kita,sejauh mana pun kita terpisah jauh antara benua awak tetap akan jadi milik saya :) note to my self .piece from shila masha.

No comments:

Post a Comment